
xa0پیش وبلاگ گفتار کلمه دراین وانفسای شعوروانصاف،که طاعون وحشتناکی زیرچترشعرفاخرسفید،برکالبدادبیات،چنگ انداخته وشکوه شعرراستین معاصررازیزسوال می بَرَد،قلم های استوارشاعران ،باخلق آثارگرانسنگ،خط بطلان برتلاش متشاعرا...
ادامه مطلب
جالب است همه میگویند زلیخا به خدا چه گفت که خدا برایش پا در میانی کرد؟بنظرم سوالشان مملو از تردید است و دور از ادب و یا اینکه طعم عشقی به وجودشان نخورده؛چرا که همین آدمها برای همه چیز تردید دارند ؛خوب که باشی میگویند ساده لوح است؛بد که باشی از دیدشان پست و بیشعوری ؛ این مردم روزی هزاران بار همانند زن آبستن دیگران را بالا می آورند و در جایی که باید حرفی بزنند مظلوم نما و حق به جانب میشوند... برایم تفکر بقیه ارزشی نداشت و ندارد.زلیخا حرفی به خدا نزد که از ارزش عشقش کم نشود چهل سال گفت : یوسفچهل سا...
ادامه مطلب